Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Giliran Anne Ngasri Cerai Talak 3

>> Saturday 26 June 2010



Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur hari ini memutuskan yang pelakon Anne Ngasri sah diceraikan suami, Abdul Wafi Hassan dengan talak tiga pada 25 Mac lalu, dan Anne akan menjalani tempoh edahnya selepas melahirkan anaknya yang sudah memasuki lima bulan.

Mendirikan rumahtangga empat tahun lalu, dimana mereka dikurniakan dua orang anak lelaki berusia diantara dua tahun dan empat bulan, Anne dan Wafi sudah dua kali rujuk balik sebelum ini.

Kali pertamanya pada Julai tahun lalu, diikuti kali keduanya beberapa minggu kemudian pada bulan yang sama. Wafi melafazkan cerai buat kali ketiganya pada bulan Mac tahun ini, meskipun ketika itu Anne sudah dua bulan mengandung.

Sosek-Sosek - Sekarang giliran anne ngasri plak kena cerai talak tiga... Kesian kat anne, dah la masih pregnant lagi anak yang ke-3... Apa la nak jadi dengan artis kita yerk? Korang rasa camner yerk???

Sumber : Mr. Gudgles

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP