Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Mael XPDC Dera Anak, Kini Ditahan Reman Oleh Pihak Polis

>> Tuesday 18 May 2010


Kalau anda semua baca suratkhabar hari ini, ada kisah seorang penyanyi rock yang ditahan reman oleh pihak polis kerana mendera anaknya. Mesti korang tertanya-tanya kan siapakah penyanyi rock tue kan? Jawapannya tak lain tak bukan ialah Mael XPDC. Tapi dari info yang kami dapat, apa yang Mael lakukan bukanlah satu penderaan.

Mael XPDC dan isterinya tinggal berasingan sebab ada masalah sikit. Sebagai seorang ayah, Mael pun datanglah ke rumah isterinya untuk melawat si anak. Nak bertanya khabar. Tapi sayangnya si anak buat “derk” dan tak mahu bersalaman dengan si ayah. Kalau kami pun confirm bengang. Disebabkan marah dengan sikap kurang ajar si anak, maka Mael pun memukul anaknya dengan tangan. Si anak pun apa lagi. Terus mengadu kat si mak dan si mak pun terus buat report polis.

Kalau didapati bersalah, Mael XPDC boleh didenda RM1000 atau penjara 6 bulan. Korang fikirkanlah sendiri patut ke tak patut si Mael nie pukul anaknya untuk bagi pengajaran supaya hormat kat orang tua. Bukan orang lain pun, ayah dia sendiri.

Info yang kami dapat ini tidak dapat dipastikan kebenarannya. Tapi kemungkinan besar tue betullah. Kalau ada info terbaru akan kami updatekan nanti.

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP