Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Fadlan, Muiz Di Tawar Menjadi Model....

>> Tuesday 18 May 2010




Jangan ingat orang yang berjaya dalam satu-satu pertandingan sahaja yang bakal mendapat perhatian mana-mana pihak, sebaliknya yang tak berjaya juga turut jadi perhatian.

Buktinya dua peserta termuda Pencarian Kacak Bergaya Vigor Pancaindera 2010, Fadlan Hazim Anuar, 18, dan Afiq Muiz Azman Shah, 18, mula diintai pengeluar kasut jenama terkenal yang berkenan dengan aura mereka.



[Kagagaan Fadlan terubat.]

Kagagaan Fadlan terubat.
Pihak pemasaran kasut jenama terkenal itu tertarik dengan penampilan kedua-dua finalis itu semasa turut menyaksikan final Kacak Bergaya hujung minggu lalu.

Mereka menghubungi Che Li (sayalah...) yang juga pengelola ruangan Kacak Bergaya di sisipan Pancaindera, Mingguan Malaysia.

"Kami berminat untuk mendapatkan khidmat mereka bagi tujuan menghiasi katalog terbaru kami," kata pegawai tersebut.
[Afiq Muiz punya personaliti menarik.]

Afiq Muiz punya personaliti menarik.

Jenama apa tu... tunggulah apabila segala perbincangan berjalan lancar, Che Li akan uar-uarkan di dalam Mangga Online.

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP