Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Cover saja ke Fazura?

>> Tuesday 18 May 2010


Bila sembang-sembang dengan rakan-rakan wartawan majalah di pejabat ni, Mangga Muda terdengar satu keluhan pasal pelakon Fazura. Nak tahu apa? Kononnya pelakon itu hanya sedia untuk mengadakan sesi fotografi sekiranya untuk menghias cover sahaja. Kok macam itu?

"Bila kita hubungi untuk set tarikh fotografi, Fazura akan tanya, fotografi itu untuk cover atau isi dalam. Bila kita cakap untuk isi dalam, dia kata akan hubungi semula sebab nak semak jadual. Akhirnya harammmmmm... senyap terus.

"Kalau diberitahu fotografi untuk menghiasi cover, laju aja dia beri persetujuan dan memiliki masa lapang untuk sesi fotografi," kata kawan itu yang dah tak kuasa melayan kerenah Fazura.

Macam tu kah kisahnya? Ada-ada aje kan kisah artis Malaysia ni. Mangga Muda tak pernah lah pula berdepan masalah itu sebab Mangga Muda tak but sesi fotografi. Itulah cabaran jadi wartawan majalah ni.

Hairan juga ya... sah sah lah sesi fotografi itu untuk mempromosikan artis itu sendiri. Ada pula yang menolak.

Ramai juga artis yang tak suka publisiti ni. Agaknya artis yang menolak tawaran promosi tu fikir namanya dah cukup besar dan tak perlu publisiti melimpah.

Padahal semasa mereka baru merangkak, pantang tanya pasal masa lapang untuk fotografi, terus setuju sebab pada masa itu mereka sedar mereka perlukan banyak pendedahan agar orang cepat kenal.

Kalau setakat drama popular di TV tapi orang tak tahu cerita si pelakon itu di luar layar, macam mana nak popular kan?

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP