Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Bell Bercakap GAGAP???

>> Tuesday 18 May 2010


Gara-gara membawa watak gagap dalam filem terbarunya, Kecoh Betul, Bell Ngasri sukar membuang gagap dalam kehidupan seharian setelah hampir sebulan menyesuaikan diri menjadi pemuda gagap.

"Bukannya terkenan sebab bawakan watak gagap, tapi untuk buatkan watak itu nampak real, saya perlu praktikkannya selalu dan di mana-mana. Hampir sebulan saya biasakan diri menjadi gagap, namun masalahnya apabila sudah terbiasa, sukar untuk buang gejala tersebut. Bila dah habis shooting, saya masih terikut-ikut gagap.

"Watak gagap agak membebankan kerana susah untuk dilakonkan dalam filem ini. Saya perlu buat lawak dalam keadaan gagap, susah buat orang ketawa bila ayat yang sepatutnya kelakar menjadi sukar difahami apabila disampaikan secara tersangkut-sangkut," ujar Bell yang hilang suara selama 4 hari akibat watak tersebut.

Di Pandang Sepi

Biarpun telah lama bertapak dalam industri lakonan, namun populariti tidak banyak berpihak pada dirinya. Bagi Bell, semua itu tidak penting baginya, apa yang penting rezeki yang datang tidak pernah putus dan masih mampu menyara kehidupannya. Seronok bekerjasama dengan Saiful Apek dan Nabil dalam Kecoh Betul, Bell mengakui kewujudannya dalam industri seolah-olah dipandang sepi.

"Saya tak kisah berada di belakang orang. Walaupun saya orang lama dan Nabil masih baru dalam industri dan menjadi watak utama sebab rezeki masing-masing sudah tertulis. Saya juga tak kisah jika terpaksa gantikan pelakon lain kerana itu juga sumber rezeki saya.

"Untuk Kecoh Betul, hasil keseluruhannya tidak menghampakan. Cerita yang ringan dan tak membebankan minda apabila menonton. Saya juga ada peluang menyumbangkan idea. Bagi saya, filem ini tak lari daripada filem Melayu yang sedia ada di pasaran dan terserah kepada penonton untuk menilainya," kata Bell.

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP