Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

>> Tuesday 18 May 2010



Baru saja Mangga Muda keluarkan cerita Noh tengah berbahagia dengan Emma selepas putus cinta dengan pelajar di luar negara tu. Tup tup terdengar suara halus yang melayang-layang di udara yang Noh sekarang ni ada kekasih baru pula. Bila dah jadi rockstar ni, makin menjadi-jadi pula saham vokalis Hujan ni.


Siapa pula gerangan bertuah yang berjaya memikat jejaka dari Sarawak ini? Sebab yang Mangga Muda dengar bukan sedikit artis wanita yang mendamba kasih Noh. Hebat betul penangan dia kan? Seorang pergi, berduyun pula yang datang sampai tak cukup tangan melayan agaknya. Jangan marah ya Noh. Mangga Muda bergurau manja di tahun baru.

Tapi hati Noh tetap setia kepada kekasih barunya yang juga anak kepada orang kenamaan. Dan jangan tak tahu girlfriend barunya juga merupakan artis berkumpulan hip hop yang dulu cukup terkenal dan kerap bergandingan dengan Too Phat.

Dan dengar cerita juga Noh ada buatkan lagu untuk kekasih barunya. Lagu cinta ke Noh?

Mesti ada yang dapat teka siapa lepas tengok gambar dia kan? Apa-apa pun harap Noh bahagia.

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP