Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Artis cun TAK BAYAR Sewa....

>> Tuesday 18 May 2010


Lama sungguh Mangga Muda tak dengar khabar seorang kawan Mangga Muda yang sorang ni. Yalah dia asyik ke luar negara atas urusan kerja dan juga makan angin bersama keluarga. Sekali sekala saja dapat jumpa.

Tup-tup dapat mesej daripada kawan itu. Mesti ada hal yang nak dikhabarkan kepada Mangga Muda. Memang ada... dan ia kisahnya pasal seorang artis wanita cantik dan popular yang lari keluar rumah tanpa membayar sewa.

Macam ni ceritanya. Artis cantik yang sentiasa nampak baik dalam drama itu menyewa rumah kawan rapat dia. Tapi sekarang artis tu dah keluar rumah tanpa membayar baki sewa yang tertunggak ribu-ribu ringgit tu.

Dah lah macam tu, nombor telefon yang diberikan kepada tuan rumah itu sudah tak aktif. Sampai pening kepala tuan rumah nak car iartis tu. Jangan pulak sampai tuan rumah cari di lokasi penggambaran drama, kan malu muka nanti dengan kawan sekeliling.

Tak sangka pulak Mangga Muda artis wanita yang semakin popular itu berperangai jahat macam tu. Kalau ya pun tak dapat nak langsaikan hutang sewa sekali gus, cubalah bawa berbincang bayar secara ansuran ke apa ke. Kawan tu takkisah pun. Janji dapat balik bayaran sewa rumah.

Duit bayaran sewa tu bolehlah digunakan untuk membaiki kerosakan rumah yang ditinggalkannya tu. Khabarnya rumah itu dah macam tak tentu arahlah diperlakukan oleh si artis cantik tu. Umm... ganas juga ya, ingatkan sifatnya selembut watak yang dibawa.

Memanglah kita tak boleh nak samakan watak lakonan dengan perangai sebenar seseorang. Tapi elok jugalah kalau watak baik yang dilakonkan itu mengubah sedikit sebanyak perangai tak baik yang ada dalam diri.

Kalau orang yang menonton boleh terpikat dengan watak lakonan dan menjadikan watak itu sebagai idola wanita baik-baik, takkan diri sendiri tak dapat tempias daripadanya.

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP