Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

AF 8 - Liku-Liku Terakhir...

>> Tuesday 18 May 2010


Akademi Fantasia 8 dah nak berlabuh hujung minggu ini. Daripada lima finalis, hanya Adira seorang yang mewakili kaum hawa selebihnya dimonopoli oleh penyanyi lelaki, Shahir, Daus, Maulana dan Iwan. Tahniahlah kepada mereka.

Siapa agaknya yang akan jadi juara baru. Payah juga nak ramal sebab, kali ini tak nampak mana-mana peserta yang lebih menonjol. Kesemuanya nampak setara sahaja.

[Shahir yang masuk semula selepas seminggu tersingkir dilihat ada harapan jadi juara.] Kalau dah empat lelaki yang memonopoli rasa-rasanya tahun ini jadi milik peserta lelakilah. Tapi segala-galanya boleh berlaku apabila kuasa mutlak diberikan kepada penonton untuk menghabiskan sisa kredit telefon bimbit mereka.

Samun sesiapapun yang akan menang bukanlah lagi menjadi penentu kepada kejayaan mencipta nama selepas tamat program. Banyak juara yang tak mampu bertahan dan dipintas oleh peserta yang tak layak ke final pun. Aizat dan Dafi lebih menonjol berbanding juara AF5, Mila.

Ramai peserta yang tidak menjadi juara pun boleh popular sekiranya mereka memiliki kualiti yang bagus dan mendapat lagu yang kena dengan suara dan penampilan mereka bila dapat peluang rakam lagu.

Lihat saja Aizat dan Akim yang kini sedang hangat tanpa gelaran juara AF. Aizat sudah membuktikan keupayaan dan memenangi banyak anugerah di luar pertandingan itu. Akim juga semakin mendapat perhatian, malah lebih menonjol berbanding Hafiz yang jadi juara AF7.

Kepada adik-adik yang bakal selesai pertandingan ini, kenalah rajin berusaha sendiri selepas ini tanpa bergantung kepada pihak lain. Kejayaan atau kegagalan terletak di tangan anda sendiri.

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP