Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Anne Ngasri Tanggal Tudung Nak Cari Duit Lebih...

>> Friday 8 January 2010


Dunia sekarang ni agaknya dah makin pelik lah.Mungkin nak kiamat dah kot gamaknya.

Terbaru,cerita mengenai Anne Ngasri yang membuat pengakuan dia berlakon membuka tudung disebabkan niat ingin mencari rezeki.Ada ka patut macam ni?

Patutkan Anne buat semua ni sebab lakonan?sedangkan dia baru saja balik dari mengerjakan umrah?Dalam islam tak suruh pun seseorang kaum hawa tu mendedahkan auratnya dimata umum ?ntah.aku tak paham betul dengan dia ni!


"saya terpaksa membuka tudung kerana niat untuk mencari rezeki. Lagipun memang susah kalau kita nak harap watak yang pakai tudung sahaja".

"Saya tahu tidak manis jika saya buka dan pakai tudung, namun biar Tuhan sahaja yang mengetahui niat saya".

Mungkin orang akan keliru dengan penampilan saya, dalam drama saya tak pakai tapi jika mereka jumpa saya diluar saya pakai tudung lengkap".

Sumber Dari Cerita Artis.blogspot

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP