Klik Sini Skali

Pengikut

Klik Sini Skali

Contest dan Informasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Maizawati EX-Ustaz Akil Nak Kahwin 2010???

>> Friday 8 January 2010


Macam nak balas dendam la pulak bekas isteri Akhil Hayy ni kan?Mungkin jeles kot tengok Akhil dah kawen ngn Waheeda dia pun nak juga.

Tapi yer la kan,kalau dah nama jodoh tuh memang tak boleh kata apa la.Maizawati Zainal dikhabarkan bakal naik pelamin dengan jejaka yang baru berusia 23 tahun.Mak ai!jauh panggang dari api gak yang Maizawati pilih nuh?hohoho


“Insya-Allah, majlis pernikahan akan diadakan Mei ini walaupun sebelum ini mengikut perancangan is sepatutnya bulan depan.

“Kami terpaksa menundanya kerana ibu bakal suami dimasukkan ke hospital disebabkan masalah kesihatan,”

Read more...

Azza Kena Belasah Lagi....


Selepas menerima SMS diugut oleh pengirim yang tak dikenalinya beberapa hari lepas,
Pelakon dan juga bekas penyanyi kumpulan Elite,Azza membuat laporan polis selepas mendakwa dia dipukul oleh teman lelakinya sendiri.

Dia membuat laporan takut2 rahsia peribadinya terbongkar melalui kiriman SMS tersebut.Apa yang ditakutkan sangat tentang rahsia peribadinya ni??


Azza mendakwa dia dipukul teman lelakinya yang dikenali sebagai Farhan dirumah Azza di Bukit Antarabangsa.

Selepas polis sampai,mereka berdua telah dibawa ke balai sambil Azza menangis teresak esak dan telah berlaku adegan 'perang mulut' dan saling tuduh menuduh antara satu sama lain.

Berita penuh korang boleh baca dalam akhbar Metro bertarikh 7 Disember 2010.

Read more...

Juara Sehati Berdansa Musim 3 - Sien & Nana


Tamat sudah program realiti Sehati Berdansa semalam apabila pasangan yang dijangka akan menang iaitu Noor Diyana Muhammad (Nana), 25, dan Syed Hussein Syed Mustafa (Sein), 26 diumumkan sebagai juara SB musim ke 3 yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

Pencabar terdekat mereka pasangan Sazlini Shamsul Falak (Sazzy), 28, dan Nazril Mohd Idrus (Nazril), 35 tidak berjaya menambat hati peminat dan juri untuk bergelar juara apabila tumpas kepada Sein dan Nana. (macam dok mengulas perlawanan bolasepak pulak aku ni).hahaha


Mereka membawa pulang hadiah sebuah kereta Audi A4 (1.8) tajaan Euromobil Sdn. Bhd, pakej bulan madu ke Rom Itali serta trofi Sehati Berdansa.

Sumber Dari Cerita Artis.blogspot

Read more...

Anne Ngasri Tanggal Tudung Nak Cari Duit Lebih...


Dunia sekarang ni agaknya dah makin pelik lah.Mungkin nak kiamat dah kot gamaknya.

Terbaru,cerita mengenai Anne Ngasri yang membuat pengakuan dia berlakon membuka tudung disebabkan niat ingin mencari rezeki.Ada ka patut macam ni?

Patutkan Anne buat semua ni sebab lakonan?sedangkan dia baru saja balik dari mengerjakan umrah?Dalam islam tak suruh pun seseorang kaum hawa tu mendedahkan auratnya dimata umum ?ntah.aku tak paham betul dengan dia ni!


"saya terpaksa membuka tudung kerana niat untuk mencari rezeki. Lagipun memang susah kalau kita nak harap watak yang pakai tudung sahaja".

"Saya tahu tidak manis jika saya buka dan pakai tudung, namun biar Tuhan sahaja yang mengetahui niat saya".

Mungkin orang akan keliru dengan penampilan saya, dalam drama saya tak pakai tapi jika mereka jumpa saya diluar saya pakai tudung lengkap".

Sumber Dari Cerita Artis.blogspot

Read more...

Elly Mazlien Nak KAHWIN...



“SAYA rasa nak tamatkan zaman bujang dalam setahun lebih lagi,” kata pelakon dan penyanyi Elly Mazlein yang digembar-gemburkan akan berkahwin dengan seorang pengarah berusia 34 tahun yang sudah berumah tangga dan mempunyai dua orang anak.

Meminta penjelasan daripada pelakon yang wajahnya semakin banyak menghiasi kaca TV menerusi drama dan telefilem lakonannya, Elly enggan memberikan komen berhubung hal itu.

Katanya dengan penuh lemah-lembut, “bukannya saya tak nak beri kerjasama tetapi sebab ia berkait dengan peribadi saya.

“Kalau dah ada pengesahan, baru saya akan umumkan sebab saya takut kalau dah pukul canang nanti, kalau tak jadi siapa yang malu.

“Saya tahu ramai yang nak tahu sebab sudah ramai kawan-kawan sebaya dengan saya yang sudah berkahwin.”

Jelas pelakon drama yang sedang popular menerusi drama ‘Sumpah Bunian’ ini, sebagai seorang artis dia perlu sentiasa bersedia untuk menghadapi apa yang berlaku kepadanya termasuk gosip.

“Sebelum ini saya tak pernah kisah dengan setiap gosip yang dikeluarkan sebab saya anggap ia sebagai usikan para wartawan.

“Ada yang kata saya bercinta dengan VIP bergelar Datuk dan tidak kurang juga mengatakan saya sudah berkahwin dengan seorang Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) di sebelah utara,” jelasnya lagi.

Bagaimanapun, Elly tidak menafikan yang dia sedang mencari masa yang sesuai untuk membuat persiapan perkahwinan.

“Tipu kalau saya tak terfikir untuk berkahwin tetapi sekarang saya nak cari duit dulu kerana apabila sudah bersuami nanti saya tidak mahu terlalu sibuk seperti sekarang.

“Sementara saya masih belum mempunyai komitmen lain, saya akan ambil apa-apa peluang kerja yang ada,” katanya yang mengakui rezeki lakonannya tidak putus-putus sejak membintangi drama ‘Bella’.

Sumber Dari Mama Brunei.fm

Read more...

Raja Lawak 4 (2010)


Penonton akan dihidangkan dengan program yang bakal menghangatkan suasana malam dengan Raja Lawak Astro Musim Keempat. bertempat di Pasar Seni Kuala Lumpur. Mengenengahkan 10 peserta terbaik yang akan beradu nasib setiap minggu dan tiga pengkritik tetap yang dipertanggungjawabkan bagi menilai persembahan peserta. Mereka terdiri daripada enam peserta solo iaitu Alex, Aman, Caca, Faiz, Idlan dan JD serta empat peserta berkumpulan iaitu Kecik, Mamu, Wili dan Antu.


"Gabungan barisan juri seperti Afdlin Shauki, Bob Lokman dan Din Beramboi pasti akan menggegarkan malam hujung minggu penonton," ujar Encik Nizam Sani, Pengurus Saluran Astro Prima.

Penonton akan dibawa menyaksikan sedutan-sedutan daripada sesi ujibakat melalui program Al-Kisah Raja Lawak Astro pada 24 dan 25 Disember 2009, jam 9.00 malam. Setiap gelagat, aktiviti pula akan dimuatkan ke dalam Ceritera Raja Lawak Astro setiap Jumaat dan Sabtu jam 9.00 malam bermula 1 Januari 2010.

Persembahan finalis pula boleh ditonton menerusi program Gelanggang Raja Lawak Astro yang bakal bersiaran secara langsung setiap Ahad, jam 9.00 malam bermula 3 Januari 2010.

Kecik Yakin Boleh Menang

Melihatkan gelagat dan keletah mereka saja sudah boleh membuatkan saya tersenyum. Achoe dan Wan, dua pemuda dari Sabah ini percaya akan bakat semulajadi yang ada dalam diri mereka.

"Memang kami sudah lama nak masuk program ni, so bila ada audition kat Sabah, kami pun terus cuba dan alhamdulillah dapat.

"Ini first time kami audition, untuk program Akademi Fantasia pun kami tak pernah cuba" ujar Wan spontan.

Mengasah bakat melalui program belia, kedua-dua pemuda ini berharap dapat memberikan persembahan terbaik.

"Susah untuk buat orang ketawa tapi kami akan elakkan daripada buat lawak bodoh," ujar mereka yang menganggap Wili sebagai saingan terdekat.

Percubaan Kali Kedua Idlan Buahkan Hasil

Minat mendorong Khairul Idlan Abdul Razak mencuba nasib kali kedua untuk Raja Lawak Astro walau pada percubaan kali pertama hampir berjaya menempatkan diri bersama kelompok peserta.

"Saya auditon dekat Ipoh masa tu untuk musim ketiga, diaorang cakap dapat dan tunggu panggilan untuk datang ke Kuala Lumpur tapi saya tunggu tak ada pun yang telefon," ujarnya yang berasal dari Kedah ini.

Mengakui seronok dengan persekitaran baru di akademi bersama finalis lain, Idlan yang kelihatan sedikit pemalu ini menganggap Mamu sebagai saingan terdekatnya buat masa ini.

JD Dari Jurutera Kepada Pelawak

Kerjaya jurutera dan pemuzik tidak menjamin kepuasan kepada Ahmad Zaidi Masri atau ingin dikenali sebagai JD. Dirinya memerlukan platform untuk mengembangkan minat dan bakat yang ada dalam dirinya. Namun kenapa Raja Lawak yang menjadi pilihan?

"Sebenarnya saya pernah cuba Akademi Fantasia musim ketujuh, tapi terkandas masa stage keempat yang memerlukan saya menulis esei. Komedi juga merupakan cabang seni so tak salah saya mencuba.

"Sekarang baru saya berani mencuba setelah ada kerjaya sendiri dan rasa amat bertuah sebab ada juri yang bagus untuk musim ini.

"Saya akan cuba stand up comedy yang mungkin agak asing dengan budaya masyarakat kita," ujar pemuda berusia 30 tahun ini.

Saksikan Johan dan Zizan yang akan menggalas tugas mengacarakan Raja Lawak Astro musim ketiga di Astro Prima (saluran 105) bermula 24 Disember ini.


Sumber Dari Mangga Online.com

Read more...

Anak Chef Wan - Serina Dah Kahwin


Tarikh keramat dan tarikh yang tak dapat dilupakan oleh segenap lapisan pasangan yang memilih untuk melangsungkan perkahwinan mereka. Anak Chef wan yang terkenal di serata dunia ini turut memilih tarikh keramat untuk melangsungkan perkahwinan. Mari kita ZoOm Komen Anak gadis ini.
Pasangan ini akan bernikah di Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta manakala majlis persandingan pula akan diadakan keesokan harinya iaitu pada 2 Januari.

Bertanya tentang persiapan yang telah dibuat, Serina berkata semua sudah 100 peratus siap.

"Alhamdulilah, saya hanya tinggal menunggu hari, persiapan besar sudah siap cuma tinggal yang kecil-kecil seperti mencuba pakaian pengantin sahaja.

"Semua ahli keluarga banyak menolong terutamanya papa saya (Chef Wan) yang paling banyak membantu dari segi persiapan jamuan.

"Konsep persandingan kami nanti mengikut adat tradisional orang melayu, ini akan disiarkan di Asian Food Channel (AFC) selama satu jam untuk mempromosikan Malaysia dan budaya perkahwinan Melayu, ini semua atas usaha papa," ujar Serina yang bakal mengadakan empat majlis secara berasingan iaitu berinai kecil, akad nikah, berinai besar dan bersanding.

ZoOm: Bertuahnya Serina ni, segala persiapan ayah dia yang buat dan ZoOm rasa persiapan perkahwinan Serina kebanyakan di taja..Alhamdulillah dah rezeki perkahwinan semoga kekal hingga ke akhir hayat...!!!


Sumber Dari Zoom Artis.net

Read more...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP